Szkoła Podstawowa nr 51 w Szczecinie

Szkoła Podstawowa nr 51 w Szczecinie

im. prof. Stanisława Helsztyńskiego

Kasa szkoły

Informacja dla Rodziców uczniów korzystających ze stołówki szkolnej.

1 września 2020 r. w szkole zostanie uruchomiony po przerwie wakacyjnej elektroniczny system zamawiania posiłków.

Stołówka rozpocznie pracę od 07 września br.

Osoby, które chcą korzystać z obiadów, proszone są  od 01.09.2020 r.  
o zakup w dyżurce szkoły breloczka umożliwiającego odbiór posiłku w kwocie 2,00 zł.

Godziny sprzedaży: 7:30 – 8:30 i 13:00 – 14:00

Breloczki wykupione w ubiegłym roku szkolnym są nadal aktualne.

 

Link do filmu instruktażowego: https://www.youtube.com/watch?v=3tVff9VNUeU

       Zasady korzystania ze stołówki szkolnej.

  1. Uczeń korzystający z posiłków w szkole kupuje jednorazowo breloczek do korzystania z systemu – 2,00 zł.
  2. Rodzic zobowiązuje się do dokonywania wpłaty w miesiącu poprzedzającym lub do dnia 5 każdego miesiąca, w którym wydawane są posiłki –  kalendarz na cały miesiąc.
    Od 6 dnia będzie możliwość zakupu na następny tydzień od dnia złożenia zamówienia.
  3. Kwoty odpłatności za dany miesiąc deklaruje Rodzic poprzez złożenie zamówienia w systemie – wypełniając kalendarz .

Adres strony, na którą trzeba się zalogować i dokonać deklaracji;

 

https://app.jemwszkole.pl/

 

W przypadku nieobecności dziecka zgłoszonej  poprzedniego dnia do godz. 13.00, wpłacona wcześniej kwota będzie przekazywana na kolejny miesiąc.

Pozostałe informacje:         https://sp51.szczecin.pl/informacje-aplikacja-jem-w-szkole/

 

Link do filmu instruktażowego – zgłaszanie nieobecności:

 https://www.youtube.com/watch?v=3tVff9VNUeU

 

 

Nieobecność niezgłoszona w  podanym powyżej terminie skutkuje koniecznością opłaty za obiad.

Przy pierwszym logowaniu proszę o wpisanie numeru z breloczka.
W razie jakichkolwiek kłopotów proszę o kontakt.