Informacja dla Rodziców uczniów korzystających ze stołówki szkolnej.
Szanowni Państwo,
od 1 stycznia 2020 r. w szkole uruchomiony będzie elektroniczny system zamawiania posiłków.
Osoby, które chcą korzystać z obiadów, proszone są od 27.12.2019 r. o zakup
w kasie szkoły breloczka umożliwiającego odbiór posiłku w kwocie 2,00 zł.
link do filmu instruktażowego: https://www.youtube.com/watch?v=3tVff9VNUeU
W związku z wprowadzaniem nowego systemu rozliczania obiadów szkolnych w Szkole Podstawowej nr 51 w Szczecinie, zmieniają się zasady korzystania ze stołówki szkolnej.
- Uczeń korzystający z posiłków w szkole kupuje jednorazowo breloczek do korzystania z systemu – 2,00 zł.
- Rodzic zobowiązuje się do dokonywania wpłaty w miesiącu poprzedzającym lub do dnia 5 każdego miesiąca, w którym wydawane są posiłki.
- Kwoty odpłatności za dany miesiąc deklaruje Rodzic poprzez złożenie zamówienia w systemie – wypełniając kalendarz .
Adres strony, na którą będzie trzeba się zalogować i dokonać deklaracji.
W przypadku nieobecności dziecka zgłoszonej poprzedniego dnia do godz. 13.00, wpłacona wcześniej kwota będzie przekazywana na kolejny miesiąc.
Nieobecność niezgłoszona w podanym powyżej terminie skutkuje koniecznością opłaty za obiad.
Przy pierwszym logowaniu proszę o wpisanie numeru z breloczka.
W razie jakichkolwiek kłopotów proszę o kontakt.
Zamówienia i wpłatę za obiady w styczniu proszę uregulować od 1 stycznia 2020 r.